Grymt! Underbar tavla och visare.Tissot 33.3 , riktigt bra grejor helt klart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt! Underbar tavla och visare.Tissot 33.3 , riktigt bra grejor helt klart
Revue, issued till brittiska armén.Wtf! Vad är det där??
Ja å mer distinkt kronofrafverk får man leta efterGrymt! Underbar tavla och visare.
Får man se baksidan på skönheten ?
Underbart utflippad klocka!Camy Airport Superautomatic
Aka Klumpen.
Sitter för närvarande fast bakom en viltolycka - så detta är det bästa jag kan uppbringa. Någon har försökt handgravera en ytterliggare pheon.Får man se baksidan på skönheten ?
Beklagar olyckan , men den andra Pheon va riktigt roligSitter för närvarande fast bakom en viltolycka - så detta är det bästa jag kan uppbringa. Någon har försökt handgravera en ytterliggare pheon.
Är inte själv inblandad - men vägen har varit avstängd en bra stund här. @Bjoerlin76 har en nästintill identisk med min ATP.Beklagar olyckan , men den andra Pheon va riktigt rolig
Stämmer! Såhär ser min ut där bak. Ser ut att vara lite tidigare än @grodslukarenx ’s!Är inte själv inblandad - men vägen har varit avstängd en bra stund här. @Bjoerlin76 har en nästintill identisk med min ATP.
Tack! Ja jag gillar den mer än väntat Riktigt härlig tavla.
Håller helt med därDom gör sig bättre på armen irl än på bild tycker jag Inte för att dina bilder är dåliga, men man blir överraskad hur mycket bättre den är när man väl håller i den.
Men jävlar! Sjukt bra!
On a mission
Chrono i höstsolen. God helg.
Fin!