Vet inte hur många gånger jag använder den referensen utan att någon fattar. <3Många visare blir det!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte hur många gånger jag använder den referensen utan att någon fattar. <3Många visare blir det!
![]()
Yrrol?Vet inte hur många gånger jag använder den referensen utan att någon fattar. <3
Yes sir
this looks great! can I use the picture on my instagram?
tack för påminnelsen, måste gå och se nya filmen (Lyrro)...Vet inte hur många gånger jag använder den referensen utan att någon fattar. <3
ursäkta en okunnig fråga men ska endlinksen sitta så långt ifrån boetten eller är de bara slitna?
Det är en länk som är anpassad till klockan och är inte från klockan.ursäkta en okunnig fråga men ska endlinksen sitta så långt ifrån boetten eller är de bara slitna?
är det den du köpte av mig? Isåfall borde du kunna få till en betydligt bättre fit.Det är en länk som är anpassad till klockan och är inte från klockan.![]()
Jeep det går säkert att fixa till!är det den du köpte av mig? Isåfall borde du kunna få till en betydligt bättre fit.![]()
Fan du får nog inte posta den mer... Gah
Hehe. Förstår om du saknar den, den är grym.Fan du får nog inte posta den mer... Gah![]()