Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den känner jag igenJapp, det är höst nu
Väldigt stilig och 70-talstrevlig. Vet du något om den?
Köpte min ’NOS’ på eBay, verkar som ngn satt på en batch, sett fler annonser. Bortsett från den anonyma vridringen så gillar jag den, fick ett oanvänt Tropic Sport på köpet...bara en sån sakDen känner jag igen
Läckra index!Testkör en LeJour ”red tip” med sköna ”art deco” index:
Bara att dra ett pm när du ”lessnat”..Köpte min ’NOS’ på eBay, verkar som ngn satt på en batch, sett fler annonser. Bortsett från den anonyma vridringen så gillar jag den, fick ett oanvänt Tropic Sport på köpet...bara en sån sak
Kul med lite ovanliga typsnitt!Läckra index!
Det finaste jag sett på länge!Fancy fransman
Hej Frank!Säg hej till Frank Suverän!
Han känner sig lite förvirrad över sin personlighet och vill gärna delas i två....
Då behöver han hjälp. Han behöver
1: service
2: korrekt sekundvisare
3: korrekt Suveräntavla
4: Korrekt krona
4: En hel jävla Seamaster med risig tavla, 4siffrig boett och 26X verk.
Inga problem...
Kul att du gillar den, den kom med posten idag. Billigt chansköp från bayen. Fastnade för alla kul detaljerKul med lite ovanliga typsnitt!
Det finaste jag sett på länge!
Tack, tycker också den är trevlig och fulcharmig. Vet egentligen inte så mycket om den, köpte den av @TorNet för ett par veckor sedan. Typisk 70-talsboett, WITT är märket och sitter ett 7734 i. Känns som ett rätt standard budgetmärke från den tidseran. @TorNet kanske vet lite mer?Väldigt stilig och 70-talstrevlig. Vet du något om den?
Vet tyvärr inte mer än du. Boettformen har i alla fall använts av flera andra märken. Witt behöver nödvändigtvis inte vara ett klockmärke, det skulle även kunna vara ett företag i någon annan bransch som beställt klockorna. Försökte googla på namnet och loggan men hittade inget.
Jäklar vad fin!Black out date at six
Ja, ruggigt fin den där!Black out date at six