Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp!Fars klocka på fars dag, vad kan passa bättre!?
Härlig klocka!Sköna söndag .
Man kan ju inte tänka på alltJapp!
Missade en annan viktig dag denna vecka!
Måste skärpa till mig!
Antabus och järntabletter ska visst funka, har jag hört!
PS: vet nån vad man kan ta om man misstänker att man drabbats av en överdos raggarlänk? Alvedon, Dulcolax?
Kolla posten extra noga denna vecka!Ja, raggarlänk känns nästan som ett måste på vissa klockor. Jag håller på och letar efter en bra...
Jisses vad bra den är!Neptune 10atm, skruvkrona och eta 2790.
...Ehhh, ok. Jag kollar iof posten noga varje dag.Kolla posten extra moga denna vecka!
En lite udda rackare men den är fräckJisses vad bra den är!
Udda är oftast bra, ibland mycket bra!En lite udda rackare men den är fräck
38mm krabban
Ja den är väldigt speciell , en av mina favoriter i samlingenBund är verkligen toppen Det var mycket som var mysigt med den där Eternan.
Grymmeläcker!Rostryssen skojar man inte med
Ingen fakepatina här inteGrymmeläcker!
Nej den leker man inte med,är nog tidig för den är omärkt och har stora lume pluppar så var rädd om den!skitfin.Ingen fakepatina här inte
Tack, har haft den ganska många år men den åker bara fram ibland, extremt svårt att fånga hur härjad den verkligen är utan blixt men då syns det verkligen hur cool tavlan är ...Nej den leker man inte med,är nog tidig för den är omärkt och har stora lume pluppar så var rädd om den!skitfin.
Ja jag vet att de tavlorna får ett helt suveränt liv!Tack, har haft den ganska många år men den åker bara fram ibland, extremt svårt att fånga hur härjad den verkligen är utan blixt men då syns det verkligen hur cool tavlan är ...
Ser grym ut! Sent 1940 till tidigt 50-tal. Valjoux 22? 38 mm boett? Bland de bättre kronograferna i sitt segment. Visarna ser lite tokiga ut, så är nog utbytta. Liknande:Fick denna av min farfar idag. Vet någon vad det är för modell, årtal, ref osv. Tacksam för hjälp.
Jättefin! Den skall du vara rädd om och bära med stolthetFick denna av min farfar idag. Vet någon vad det är för modell, årtal, ref osv. Tacksam för hjälp.
Fel auktionsnummer AurumSer grym ut! Sent 1940 till tidigt 50-tal. Valjoux 22? 38 mm boett? Bland de bättre kronograferna i sitt segment. Visarna ser lite tokiga ut, så är nog utbytta. Liknande:
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3453/vara/1488150
Aningen ja...Jättefin! Den skall du vara rädd om och bära med stolthet
Fel auktionsnummer Aurum
Riktigt bra , precis den typen av klocka jag älskar !Fick denna av min farfar idag. Vet någon vad det är för modell, årtal, ref osv. Tacksam för hjälp.