Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Vilket kap.
tackar!Ujujuj vilken pjäs! Grattis.
Grattis Otroligt fin!Nytt på armen är alltid kul, särskilt när det är brunt
Mycket bra hög! Bra variation och ser ut som en trevlig flinga där i bakkant.Bra hög idag.
Högklassigt, grym modell det där. Din samling börjar bli riktigt fin, hatten av!Nytt på armen är alltid kul, särskilt när det är brunt
Berätta mer om den. Kul att se lite annorlunda ibland, man brukar inte se UN så ofta här.Ulysse Nardin chronograph, ref 531-22
Grattis Otroligt fin!
Tack så mkt!Högklassigt, grym modell det där. Din samling börjar bli riktigt fin, hatten av!
Tack Vet inte vad dessa luggar kallas, men de är rätt fräcka!Vackert!
Kul luggar och jättemysig mögeltavla!Tack Vet inte vad dessa luggar kallas, men de är rätt fräcka!
Rebelliskt!Neo-vintage och fritt från mögelsporer idag - men eftersom den ändå är 20+, har plexiglas, är 36mm samt att det finns en till, betydligt senare re-issue tycker jag den får vara med.
Det tycker jag! Magisk tavla
Sjukt bra den där.Nykär igen.
Härlig hög!Bra hög idag.
Mmm... Brun panda, blir inte mycket bättre än så Stort grattis!Nytt på armen är alltid kul, särskilt när det är brunt
Tack! Gillar också bruna pandorMmm... Brun panda, blir inte mycket bättre än så Stort grattis!
Dom där hade du inte fått så billigt om jag inte glömt auktionen Men grattis till DS-en!Köpte en bunke (4 st) klockor på Tradera. En Seiko 66-9990 och tre Certina: en DS och en Waterking som båda behöver service, och så den här som gick fint:
Dom där hade du inte fått så billigt om jag inte glömt auktionen Men grattis till DS-en!