Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Den firat 50 år iårMycket bra den där! Grattis!
50 värdiga sådana! Allt på den är grymt!Tack. Den firat 50 år iår
Bra fångat.
Svarttavlade Certinor, det är mumma det!Budade hem denna manuella och mysiga Certina på en auktion häromveckan! Letat efter ref förgäves, om någon vet får ni gärna PM:a.
Tack! Jag är glad att jag inte satsade på 6610an med servicetavla på Buckan framför denna. Den känns rätt omekad vilket är skönt. Till skillnad från mycket man hittar internationelltBra fångat.
Den är ruskigt bra, dessutom mycket fin länk!
Tror den är värd betydligt mer än du gav. Bra köp!Tack! Jag är glad att jag inte satsade på 6610an med servicetavla på Buckan framför denna. Den känns rätt omekad vilket är skönt. Till skillnad från mycket man hittar internationellt
Visst är det så, ska testa att rocka den med nåt matchande band. Blir nog bra!Svarttavlade Certinor, det är mumma det!
Gäller ju att det finns intressenter, men visst var den inte för dyr åtminstoneTror den är värd betydligt mer än du gav. Bra köp!
Inte alls. Jag var sugen men lät bli för qtt jag inte trodde att den skulle få stanna långsiktigt. Jag tror den är värd nära det dubbla.Gäller ju att det finns intressenter, men visst var den inte för dyr åtminstone
Tkr den där är svinbra, var sugen själv men fick piska mig för att låta bli!Svensk krigare!
Ser fram mot bandprovningarna!Visst är det så, ska testa att rocka den med nåt matchande band. Blir nog bra!
Haha velade jag med men gav med mig till slut xDT
Tkr den där är svinbra, var sugen själv men fick piska mig för att låta bli!
Underbar öppen 6:a och 9:a!
Tacksam att du lät bli Var övertygad om att det skulle dra iväg ~30k till.Inte alls. Jag var sugen men lät bli för qtt jag inte trodde att den skulle få stanna långsiktigt. Jag tror den är värd nära det dubbla.