• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

C4560ACC-F8F2-44D4-BA25-1A8968A3A08F.jpeg
Riktigt schyssta vantar! :) Och fin tank såklart.

En av de coolare klockorna, 7 visare och ingen av dem är sekund. Missade den som låg på Kaplans kvalité men @frere förbarmade sig. Tack! :)
20181128_170252.jpg
20181128_170313.jpg
Den är galet cool!
Har älskat den sedan första gången jag såg modellen. Kom in en äldre herre som reste jorden runt med chevapickis och stor camper. Hans flightmaster var ordentligt sliten, men jag föll som en sten!
Grattts till en härlig klassiker! :)

Den är galet cool!
Har älskat den sedan första gången jag såg modellen. Kom in en äldre herre som reste jorden runt med chevapickis och stor camper. Hans flightmaster var ordentligt sliten, men jag föll som en sten!
Grattts till en härlig klassiker! :)
Tack! Jag är helt såld på den kompromisslösa designen. Hade en för några år sen men den såldes p.g.a. servicetavla och avsaknad av originallänk. Denna känns helrätt. :D

Tror jag fastnat för vintage, Men väl medveten att jag ligger kraftigt ilä gämfört med vissa andra (meckar ju lnte själv, så blir ju en förmögenhet när alla ska in på service) Finns det nån hemmapulare här på sidan som kan tänkas fixa vid behov? MVH/Henrik

Bilagor

• IMG_20181128_125810_BURST010.jpg
    IMG_20181128_125810_BURST010.jpg
    210.9 KB · Visningar: 2
Tillbaka
Topp