Eterna utan matic.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt så där (eller möjligen lite fulare öl och målad logo på speedyn) ser min målbild också ut för fredagskvällen! Biter ihop sista timmen på jobbet...Fredagsklocka o fredagspilsner
Jag är avundsjuk!
Den är grym, och såld imorgon emJag är avundsjuk!
Fantastisk fin klocka!
Vad synd!Den är grym, och såld imorgon em
Fin, grattis! Suktat efter en sådan länge, missat ett par gyllene tillfällen och de jag verkligen bevakat har stuckit iväg. Tror den blir riktigt snygg på lite bredare platt brunt läder!Nytillskott och precis hämtad från urmakaren, nyservad, känns riktigt bra, ska bara hitta ett lite bredare (20 mm.) armband till så tror jag att jag är hemma med denna
Sagt det förr men vilket jäkla ex du har där! Avis!
Wow, den har jag missat. Mkt bra! Nytt in?
Man får se till att ersätta den med något roligareVad synd!
Skulle aldrig sälja sa fin klocka!
Tackar!Sagt det förr men vilket jäkla ex du har där! Avis!
Tack! Nää inte speciellt nytt men är dålig på att posta och även dålig på att göra mig av med klockor så det finns några stycken som inväntar handledstidWow, den har jag missat. Mkt bra! Nytt in?
Helt rättExakt så där (eller möjligen lite fulare öl och målad logo på speedyn) ser min målbild också ut för fredagskvällen! Biter ihop sista timmen på jobbet...
Alltså Zenithen är ruskigt bra...
Inte fula alls!