• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Ormet

Panerai
2-Faktor
Smyglyx.

32649307018_00197b8bb3_b.jpg
Extremt smyglyx!
 

Teletomte

Rolex
2-Faktor
Väldigt trevlig, men är inte redo att bege mig så djupt ner i vintageträsket än.

/B
Äh, det är bara att köra, man hamnar där förr eller senare:)

Tack, den är bra!

Matcha visarna och höj priset så flyger den fort. Såklart tragiskt men troligen sant. För övrigt sjukt att ingen köpt.

Så kan det säkert mycket väl vara. Det är ju dock bra mycket påtagligare på bild än irl. Vi får väl se. Någon med bra relumarkontakter får gärna hojta.
 

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Äh, det är bara att köra, man hamnar där förr eller senare:)


Tack, den är bra!



Så kan det säkert mycket väl vara. Det är ju dock bra mycket påtagligare på bild än irl. Vi får väl se. Någon med bra relumarkontakter får gärna hojta.
Den där är superfin. Bra djup i tavlan! Innan du följer mitt "råd" tycker jag någon med koll på prissättning av Rolex ska svara på huruvida det är större prisavdrag på matchade visare än original men omatchade visare.
 

ST1

Omega
Tittar till min Seamaster preBond, kanske dags för ett nytt batteri så att den är redo för lite action.
Den har vilat sig i några år, innan dess var den ej av armen på 2-3 år.
Det har varit några andra klockor som har skänkt handleden glädje under tiden.
P1210809.JPG
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Så kan det säkert mycket väl vara. Det är ju dock bra mycket påtagligare på bild än irl. Vi får väl se. Någon med bra relumarkontakter får gärna hojta.
Tycker inte du ska reluma, den har en härligt härjad look och jag tror att nyrelumade visare hade stuckit ut åt andra hållet. Hade inte GMT kvoten varit fylld hade jag gärna haft den där :)
 
Topp