Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funkar iofs till min dj men annat är ju roligare ocksåHa ha ha..så talar en...ja vi vet.
Funkar iofs till min dj men annat är ju roligare också
Tissot är en guldgruva fylld av klockor.En från -37 får vara med och kolla om stormen har stökat till i markerna..
Vilken stilig klocka, är svag för kronografer.
Tackar!Vilken stilig klocka, är svag för kronografer.
Tjena! Tänkte bara tipsa om att du kan citera fler än ett inlägg åt gången, antingen genom att trycka ”Citera” - sedan svara och därefter trycka citera på nästa inlägg osv. Eller genom att trycka på ”+ Citat” på alla inlägg du vill citera och sedan ”Lägg in citat” i inläggsrutan.Vilken stilig klocka, är svag för kronografer.
Fint! Frågan är ifall det är originalglas? Isf är det repor eller sprickor? Om original och repor så putsa det annars byt tkr jag. Vad menar du med fullservice?Hittade denna skönhet i morfars dödsbo. I en verktygslåda undangömd långt inne i hans stora dubbelgarage/verkstad. Den har legat i klocklådan utan band och i behov av service och jag har inte riktigt vetat vad jag ska göra med den.
Men så idag slängde jag på den på ett överblivet läderband och det käns SÅ jävla rätt när den sitter på handleden. Så snart blir det fullservice. Frågan är om man ska byta glaset?
är två sprickor i glaset och tror ej det är original så blir nog byte. Menar att den ska in på service bara och göra allt som behöver göras på denFint! Frågan är ifall det är originalglas? Isf är det repor eller sprickor? Om original och repor så putsa det annars byt tkr jag. Vad menar du med fullservice?
Låter bra!är två sprickor i glaset och tror ej det är original så blir nog byte. Menar att den ska in på service bara och göra allt som behöver göras på den