![su4yneju.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fimg.tapatalk.com%2Fd%2F14%2F09%2F28%2Fsu4yneju.jpg&hash=767b2c836ccea9b75b1965d4573ff755)
Så var man där igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha!! Gratulerar!![]()
Så var man där igen![]()
Tack! Ja, den är inte illaFina fisken med vit tavla på orignallänk!
![]()
Så var man där igen![]()
Nej den kom från annat håll. Tycker själv att det är den roligaste sportrollen. Väldigt egen i utseendet men ganska tydlig rolexformspråk.Grattis! Fasen, 1655 smyger sig så sakteliga på, inte bra, inte bra...
Den från Stockholms Auktionsverk?
Nej den kom från annat håll. Tycker själv att det är den roligaste sportrollen. Väldigt egen i utseendet men ganska tydlig rolexformspråk.
Om det passar så får du gärna kika på den live över en ölJag håller absolut med! Gillas skarpt trots att jag aldrig klämt på någon...
...misstänker att det vore direkt onyttigt dock!
Grattis igen!
Det är sällsynt att jag bär quartz, men satte igång denna Citizen 100m til jaktklocka. Den är välanvänd men funkar fint.
![]()
![]()
Så var man där igen![]()
En sån har jag oxå haft .Skruvad krona har jag för mig ?
En Lemania med ref 9803. Inuti tickar ett cal 1341. Tar gärna emot tips på ett snyggt läder. Ett honungsfärgat racing kanske?/quote]
Grymt fin! Ja köp ngt ljusare från heuerville..
Ett mid tan oiled borde väl sitta fint?
![]()
Ett mid tan oiled borde väl sitta fint?
Mörkt är inte heller dumt.![]()
Mörkbrunt är visso också fint men hade valt 'tan oiled' alla dagar i veckan. Det ljusbruna kommer bli klockrent!Mörkt är inte heller dumt.
![]()