Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mums en godsakIdag är det 50 år sedan Zenith släppte sitt grymma El Primeroverk - första automatiska kronografverket. Det är ju värt att fira med att bära just en ElP denna dag...
Jodå det kan du, men den där!Måste in med nåt nytt, kan ju inte köra samma varje dag...
Grym klocka och kalasbra match med bandet! Får man fråga vart du hittat detta racingband? 19 mm lugg?Yachtingraf!
Blev ju mkt fräck! Kul med projekt
En härlig urtavla med ett käckt modelnamn Amiral.Dagens... Lisona Amiral.
Kan bara hålla med!Mums en godsak
Tack så mycketGrym klocka och kalasbra match med bandet! Får man fråga vart du hittat detta racingband? 19 mm lugg?
Tavlan är ännu bättre i verkligheten. De och många andra märken var ju glada i lite fiiina namn som Regent, Diplomat, Airmaster, Royal, DeLux, etc...En härlig urtavla med ett käckt modelnamn Amiral.
Dvs ett Fluco skulle jag tro?Tack så mycket
Är ett eBayköp från 2017-ish om jag inte missminner mig.
19mm, Nomos Shell Cordovan.
Har du alltså hålat själv? Hur svårt var det att få snyggt?Tack så mycket
Är ett eBayköp från 2017-ish om jag inte missminner mig.
19mm, Nomos Shell Cordovan.
Nope, ”förhålat”Har du alltså hålat själv? Hur svårt var det att få snyggt?
Jepp, tror Nomos bara brandar om banden. Ser identiska ut med liknande modeller mellan Fluco/Nomos.Dvs ett Fluco skulle jag tro?
Hear hear! Eller när man vabbat ena veckan och sen fått samma förkylning till nästa vecka.Enda gången man får se dagsljus är när man vabbar. Vettig årstid...
Ok! Märkligt då Nomos inte har ngn klocka där hålat känns rimligt....Nope, ”förhålat”
Jepp, tror Nomos bara brandar om banden. Ser identiska ut med liknande modeller mellan Fluco/Nomos.
Bra band
Nytillskott? Grattis isf, en riktigt kul modell som jag tycker blivit onödigt svår att snubbla överYachtingraf!
Yes sir, en av de bättre nytillskotten under 2018Nytillskott? Grattis isf, en riktigt kul modell som jag tycker blivit onödigt svår att snubbla över