Ja den låter inte som andra klockorGrym tavla på härlig brummis!
Måste definitivt skaffa en 300Hz klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den låter inte som andra klockorGrym tavla på härlig brummis!
Måste definitivt skaffa en 300Hz klocka!
Som gammal DJ och även körsångare borde jag ju ha minst ett stämgaffelur, ska kolla hos min uris till veckan, tror han har två till salu!Ja den låter inte som andra klockor
Är det en Audax? Jävligt fint.
Vad i hela friden får dig att tro det?Är det en Audax? Jävligt fint.
Förlorade nyss en budgivning på en Audax som var väldigt lik.Vad i hela friden får dig att tro det?
Länka gärna! Jagar ständigt en Jump Hour i vettig metall, har en kromad.Förlorade nyss en budgivning på en Audax som var väldigt lik.
Riktigt fin.
Stort tack! Lite av ett pyssel, tavlan satt i en riktig skräpboett tills jag fick tag i en roseguldare med en riktig skräptavla och lät byta.Riktigt fin.
Grattis!
Vacker klocka, fantastisk i solen!Vaeldigt foertjust I denna just nu.
Vet att guldklockor inte aer hippt och daertil kvarts men det struntar jag i.
Omaka visare, det är ungefär samma som omaka bestick, vissa klarar det, andra inte och vissa strävar efter det!Måndagsmögel. Revue Sport med omaka visare....
Inga bra svar, kanske efterhålat då men fruktansvärt bra gjort isfOk! Märkligt då Nomos inte har ngn klocka där hålat känns rimligt....
Den är ju inte så vacker för övrigt, så omaka visare stör mig inteOmaka visare, det är ungefär samma som omaka bestick, vissa klarar det, andra inte och vissa strävar efter det!
Tycker det är charmigt på din klocka, ett sätt att få klockan att funka, helt rätt!
Ser mkt bra ut! Spelar väl eg ingen roll när hålen kom till. De måste ju onekligen göras i "efterhand" på ett eller annat vis...Inga bra svar, kanske efterhålat då men fruktansvärt bra gjort isf
Den där är alltid helt rätt!Väldigt förtjust i denna just nu.
Vet att guldklockor inte är hippt och därtil kvarts men det struntar jag i med ålderns rätt.
Gött med svensk dagskivaEtt annat stämgaffel ur idag.