Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan man verkligen tröttna på de där två...?Tröttnat. Någon som vill köpa?
Kan man verkligen tröttna på de där två...?
Clean och snygg modell det där, kul grepp att skippa glasbyte vid service - vem minns en mainstreamfegis liksom.Nyservad och ska äntligen monteras på armen
Kul! Tycker det är den grova boetten som gör det bra. Dock är det en kromad boett eller? Blev sugen på att göra en själv nu.Testkör mitt Marriageprojekt. Mermod Freres LeCoultre verk för L.Sandgren & Son. Ska jaga rätt på en lite mer fancy ss boett men det här får gå tills vidare.
Tackar. Jo du kanske har rätt. Jag har jagat en boett länge med rätt storlek. Svårt att hitta en som var tillräckligt tjock, tyvärr kromad ja men hyggligt skick. Kör på, riktigt skoj!Kul! Tycker det är den grova boetten som gör det bra. Dock är det en kromad boett eller? Blev sugen på att göra en själv nu.
Woopidoo, den var bra du!
Zenith A386
Mycket vackert med de tunna, långa och blånekade visarna.Testkör mitt Marriageprojekt. Mermod Freres LeCoultre verk för L.Sandgren & Son. Ska jaga rätt på en lite mer fancy ss boett men det här får gå tills vidare.
Tackar, kul att du gillar hopkoket . Gamla fickurstavlor/visare är ju fantastiska, porslin/emalj och blånerat. Kunde inte låta urverket ligga och samla damm. Dock så hade det varit lättare med en sidewinder.Mycket vackert med de tunna, långa och blånekade visarna.
Tycker den kromade boetten tåar till det hela, mycket bra initiativ där @Diverdover !
Mycket imponerad!Tackar, kul att du gillar hopkoket . Gamla fickurstavlor/visare är ju fantastiska, porslin och blånerat. Kunde inte låta urverket ligga och samla damm. Dock så hade det varit lättare med en sidewinder.