Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin den där! Har du listat ut vem tillverkaren är?Denna sitter på även idag. @hejsam här har du ditt wristshot.
Riktigt snygg är den, är den typ 25x40mm -ish?Denna sitter på även idag. @hejsam här har du ditt wristshot.
Tack! Nej, har faktiskt inte ens försökt.Fin den där! Har du listat ut vem tillverkaren är?
Tack! 26x36Riktigt snygg är den, är den typ 25x40mm -ish?
Snyggt, hör av dig om den skall säljas någon gångTack! Nej, har faktiskt inte ens försökt.
Tack! 26x36
Tack! Nej, har faktiskt inte ens försökt.
Tack! 26x36
Du kanske har svarat på detta redan, men vad är det för märke?
Finns det inte en sån där fräsig webbsida med en massa gamla tillverkare som folk brukar använda? Hittar inte den.Du ser @grodslukarenx , vi vill veta! Du får gräva djupt för att hitta svaret!
http://www.mikrolisk.de/, men jag har såklart redan kollat och inte funnit något svar på vad det kan vara! edit; ska vara enFinns det inte en sån där fräsig webbsida med en massa gamla tillverkare som folk brukar använda? Hittar inte den.
Det där är en vanlig Patek, dom gjorde tre st i guld åt Vacheron 1948. Hertigen av Värmland beställde.Tack! Nej, har faktiskt inte ens försökt.
Tack! 26x36
Ingen aning faktiskt men jag köpte den av @TheBengan så han kanske vet? Gillar den riktigt mycket i alla fall, grym tavla och snyggt med svart dag/datum.
Ingen aning faktiskt men jag köpte den av @TheBengan så han kanske vet? Gillar den riktigt mycket i alla fall, grym tavla och snyggt med svart dag/datum.
Kan nog stämma . Hade ett par tre stycken i olika skick jag gjorde iordning . Byte glas b.l.a Tror @Quaker köpte nån av dom .Det var ett tag sedan jag överlämnade den så den kan nog ha vandrat runt lite