Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gamla inkörda verktyg är bland det bästa dom finns.Här jobbar vi också! Certina och jag skaffade oss lite sjöutsikt ...
Fantastiskt, en flåhacka ifrån min farmor och farfars födelseår.Har varit ute och jobbat lite.
Klocka från -76 och verktyg från slutet av 1800-talet.
Hade en till flåhacka, identisk med denna, mer sliten, märkt 1898!
Tiderna var lite andra då...Fantastiskt, en flåhacka ifrån min farmor och farfars födelseår.
Trevlig klocka du har.Ho ho. Trevlig helg!
Härlig färgsättning.
Tycker själv att Tissot chrono är häftiga, väldigt svag för dom.Bytte från en underskattad kronograf till en annan dito...
Tackar! Mycket glad i denna.Trevlig klocka du har.
Jäklar vad den är BRA!
Den var ju rackarns fin! Ny i klocklådan?
Håller medDen var ju rackarns fin! Ny i klocklådan?
Jäklar vad den är BRA!
Den var ju rackarns fin! Ny i klocklådan?
Tackar så mycket, den är ny sen några veckor tillbaka. Lite sargad men med fantastisk tavla och härligt biffig boett!Håller med
Ok då. Korspostar väl dagens kombo som jag tycker blev lyckad. Pr516 på Ex-NOS Corfam och tidsenligt Tissotspänne...Mer Tissot ffs, ös på
Tissot är grejen!Ok då. Korspostar väl dagens kombo som jag tycker blev lyckad. Pr516 på Ex-NOS Corfam och tidsenligt Tissotspänne...
Sakura?? Var är du?