Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...Det händer, jo.Jo, jag tyckte insidan av manschetten på skjortan passade Root-Beer:en rätt bra!
Gör inte alla så?!? Väljer skjorta efter vilken klocka man bär för dagen.
Absolut.Jo, jag tyckte insidan av manschetten på skjortan passade Root-Beer:en rätt bra!
Gör inte alla så?!? Väljer skjorta efter vilken klocka man bär för dagen.
Vad kan den göra?1993
26 år gammal, och kan kanske kallas vintage, jag chansar
Hursomhelst, Bang & Olufsen , B&O,även kallad Beowatch modell 9750, gjordes 1993 i 5000 ex.
För den som gillar annorlunda o lite ovanliga klockor...
Vad kan den göra?
Fantastisk!
Dagens vintage kanske...
Någon som vet lite mer vad detta är för klocka?
Mycket tacksam för info om någon har en ide.
Klocka med fungerande alarm funktion av märket Spera (troligen). Verkar fin och välbehållen men huvudkronan saknas.
Den är i helstål. Märkt "Bevet" eller dylikt på baklocket. Är det något med militär att göra? Den har även något märke ingraverat rätt mitt på baklocket.
Mvh
Matte
Flighty
Den måste ha ramlat ner från Starship Enterprise vid ett jordbesök!Igårkväll fick jag hem denna designklocka av Bang&Olufsen