Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jättefin. Men vintage?Ulysse Nardin idag...
Satfläsk vilken härlig samling.Kan inte bestämma mig riktigt...... jobba hemifrån dag och kände ett behov av att pyssla lite och kom fram till att det här är nog gänget som aldrig kommer lämna pga olika anledningat. So i give you dagens vintageur x 8
Tusen tackSatfläsk vilken härlig samling.
Med en sån BREDD och VARIATION på samlingen förstår jag att du inte vill göra dig av med någon klockaKan inte bestämma mig riktigt...... jobba hemifrån dag och kände ett behov av att pyssla lite och kom fram till att det här är nog gänget som aldrig kommer lämna pga olika anledningat. So i give you dagens vintageur x 8
Man bör ha något fd vattentätt för alla situationer som kan uppståMed en sån BREDD och VARIATION på samlingen förstår jag att du inte vill göra dig av med någon klocka
Din sommar är räddar! Mycket trevlig och fin!
Nu hamnade du nog i fel tråd.Då klocklådan är full med vintage får nog denna lämna, lite sargad boett men helt magisk tavla och bra storlek på 36mm. Någon som är intresserad?
980.007
Ja den var cool! Har du ngn bild på din?980.007
Fyyyyyyy faaaaan!
Ursäkta språket!
Men det där är en klocka som sätter känslorna i svallning på en norrlänning!
Jag har orginalkvittot på min kvar nånstans!
Den var inre billig då heller!
Vackert!
Letar, tror jag har nåt från nån semester i Norge!Ja den var cool! Har du ngn bild på din?