Automat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men nu blev den snygg snygg snygg!
Jaa! Tyvärr med fel bezel och i behov av en lite grundligare service dock. Håller tiden bra men kronografen är lite sissodär. Utkastad av urmakaren pga att han behövde slippa se den ett par månader innan han löser service säger väl en del om skicket den var i tidigareMen nu blev den snygg snygg snygg!
Kul! Lägg gärna upp en samlingsbild!Tror detta blir nummer sju av quartzklockor från Certina i min "samling". Lite rengöring och ett batteri så...
Haha men fyJaa! Tyvärr med fel bezel och i behov av en lite grundligare service dock. Håller tiden bra men kronografen är lite sissodär. Utkastad av urmakaren pga att han behövde slippa se den ett par månader innan han löser service säger väl en del om skicket den var i tidigare
Min morgondagens säjer hejStål, gulfärgad glasring med en ganska trevlig tavla tycker jag.
Riktigt cool!Precis hemkommen. Sinn 143 S Gmt från 79/80.
EDIT: Kan väl iofs inte kallas GMT när det bara är en Worldtimer bezelring.