Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I mitt tycke en av Omegas snyggaste modeller.Passar på att rotera lite i klocklådan.
Seamaster 200m
![]()
Tackar tackar, man är ju en idiot som bara låter den ligga.I mitt tycke en av Omegas snyggaste modeller.
Synd att man inte högg en 6202 innan dom drog iväg.
Ett antal år tillbaka? Vet att jag var svårt sugen på ett par exemplar på ebay när de låg en bit under 50'. För de har väl inte rört sig så mycket nyligen? Kostar mindre än en 1016 och känns mest prisvärda av "sportmodellerna" enligt mig.Synd att man inte högg en 6202 innan dom drog iväg.
Härligt! Den kan man bli owg med!
Tanken slog mig faktisktHärligt! Den kan man bli owg med!![]()
Det var nog några år sedan du hittade en sådan söder om 100k. Prisvärt om man vill ha gilt och vridring, med dagens mått mätt.Ett antal år tillbaka? Vet att jag var svårt sugen på ett par exemplar på ebay när de låg en bit under 50'. För de har väl inte rört sig så mycket nyligen? Kostar mindre än en 1016 och känns mest prisvärda av "sportmodellerna" enligt mig.
Riktigt bra! Grattis.
Riktigt trevlig!blankt & svart idag, igen
![]()
Tack! Jagat ett tagRiktigt bra! Grattis.
Nä fy fan, grattis! Fler bilder
För mig är det omöjligt att se hur nåt kan vara bättre!
Instämmer helt !Härligt! Den kan man bli owg med!![]()
Tack! Mer bilder kommer, var så säkerNä fy fan, grattis! Fler bilder![]()
Tackar! Bättre finns säkert men 1655 är speciell för mig, den första vintage rolexmodell som fångade mitt intresse när jag precis börjat med klockor. En graal på den tiden.För mig är det omöjligt att se hur nåt kan vara bättre!
Stooort grattis från Medelpad!![]()
Riktigt härlig! Köpt på forumet?Tack! Mer bilder kommer, var så säker
Tackar! Bättre finns säkert men 1655 är speciell för mig, den första vintage rolexmodell som fångade mitt intresse när jag precis börjat med klockor. En graal på den tiden.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack! Den är rätt rough men troligen polerats väldigt sparsamt genom åren. Rent tekniskt är den inte köpt genom forumet men den har figurerat här tidigare.Riktigt härlig! Köpt på forumet?