Grym! Vad är det för årgång?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym! Vad är det för årgång?
Första gången jag ser en klocka med virkad urtavla! Jättehäftigt!Gillar tavlan, så den blir dagens.
Ha en trevlig helg vänner!!
Haha, virkad duk var det ju!!Första gången jag ser en klocka med virkad urtavla! Jättehäftigt!
Kan ju inte skriva cool!
Jag blir alldeles varm i själen av den klockan!Haha, virkad duk var det ju!!
Och tack vännen!!
Hantverk av alla de slag bör man uppskatta, så där tycker vi likaJag blir alldeles varm i själen av den klockan!
Helt underbar
Min farmor virkade jämt, låg dukar i bokhyllor, fönster och på alla tänkbara och otänkbara ytor.
Dessutom blev det mycket i orange, till mammas förfasning och min stora lycka!
Geni.Om man har svårt att välja.
Inte konstigt.Är så fäst vid denna.
Skulle lätt ta ett lån för att få äga denÄr så fäst vid denna.
Tack @essGunnar Jag är ju givetvis också partisk men förstår heller inte varför den finns kvar Din är också i väldigt fint skick vad jag kan se
Jag är förstås partisk men måste ändå säga att det är helt galet att det ligger ett perfekt ex av denna osåld på K/S. Förlåt dem @Hasse Varg ty de veta icke vad de göra.
Den har inte syringe-visare vilket den egentligen borde men nånstans längs vägen har jag intalat mig själv att det nog egentligen är snyggare så härTack @essGunnar Jag är ju givetvis också partisk men förstår heller inte varför den finns kvar Din är också i väldigt fint skick vad jag kan se
Jag är förstås partisk men måste ändå säga att det är helt galet att det ligger ett perfekt ex av denna osåld på K/S. Förlåt dem @Hasse Varg ty de veta icke vad de göra.
Tack @essGunnar Jag är ju givetvis också partisk men förstår heller inte varför den finns kvar Din är också i väldigt fint skick vad jag kan se
Den har inte syringe-visare vilket den egentligen borde men nånstans längs vägen har jag intalat mig själv att det nog egentligen är snyggare så här
I övrigt är skicket precis som man vill ha det.
Nä man köper ju hellre en batman för 130k.
Drömmen var att montera ett dubbelt Bor eller kanske raggarlänk. Men det fick duga på perlon . Kanske blir sommarflugan 2019 .
Den är inte bara snygg!
Snyggt att du har matchat kontrastsömmen med möglet.Mögelsöndag.