• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Idag har denna UG hummat på armen.
A2F2C175-7B4D-4631-86E6-93A8DB68294F.jpeg

Ja den slickepinnen är fantastisk, jag tycker om att visaren är lång så att bollen stryker ute vid minutindex. Jag gillar ju när åldern syns men förstår vad du menar :). Tur att alla gillar olika annars hade det varit ännu dyrare marknad :D.
Precis, att den blir som en lång klubba är kul :) också bra att vi gillar olika... Missförstå mig dock inte, den är jättefin! Jag personligen vet dock att jag vill ha tavlor med ytterst lite patina.

Precis, att den blir som en lång klubba är kul :) också bra att vi gillar olika... Missförstå mig dock inte, den är jättefin! Jag personligen vet dock att jag vill ha tavlor med ytterst lite patina.
Jag förstår dig precis. Vissa klockor vill jag också ha riktigt fina. Dressare och quartz får gärna vara mint. Dykare, militära, tanks etc får gärna visa lite ålder med jämn och fin patina.

Tillbaka
Topp