Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Polhem. Utmärkt kul val att köra in med på den här sidan.Än en gång försöker jag med vintage. Än en gång känns det lite avigt, kul att testa en tank iaf
![]()
Snyggt med en riktigt clean guldare!Sista april, då åker en Longines i 18k på.
![]()
Jubileumsgravyren är ifrån 1973 så en klar 70-talare med ett vackert pärlemoskimmer i tavlan, fast knäppa 70-talare... det har jag nog ingen.Snyggt med en riktigt clean guldare!
Kul kontrast till underbara men knäppa 70-talare!
Ha nu en bra sista april!
PS Pappa var från Västerås, sa alltid Valborg, mamma från Norrland sa alltid sista april. DS
LOL!Jubileumsgravyren är ifrån 1973 så en klar 70-talare med ett vackert pärlemoskimmer i tavlan, fast knäppa 70-talare... det har jag nog ingen.![]()
Ojojoj, den såg fin ut!
Tack! Ja den är fin tycker jag ocksåOjojoj, den såg fin ut!
Jäklar, vilken skönhet!Ny för dagen!
![]()
![]()
Bra köp! Hade jag sett den tidigare så hade jag postat den bilden iställetNytt in, tvärfet!
![]()
Tack så mycket, jag är grymt nöjd!Bra köp! Hade jag sett den tidigare så hade jag postat den bilden istället![]()