Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En till dag som du förgyllt åt några lyckliga själar!så fint gjort tycker jag,och klockor är säkert med på bilden hos nån så det är väl bisak så länge gula lyckobringaren är med!En bild från dagens äventyr, utan klocka dock
cool klocka! Älskar Breguet-numerals. Ställer mig gärna i kö för den om du någonsin tröttnarSolen spelar fint!
Wow vilken tavla!
Tack! Kul att du gillar den. Har haft den på service och glaset är special-gjort.cool klocka! Älskar Breguet-numerals. Ställer mig gärna i kö för den om du någonsin tröttnar
Tack för de fina orden! Vi hinner sprida mer glädje innan sommaren är slut, Tjernobylbarn nästa helgEn till dag som du förgyllt åt några lyckliga själar!så fint gjort tycker jag,och klockor är säkert med på bilden hos nån så det är väl bisak så länge gula lyckobringaren är med!
Rackarns fint!då skulle du bära en sån här klocka,minnesklocka 10 år till de som stängde o skyddade kraftverket.Tack för de fina orden! Vi hinner sprida mer glädje innan sommaren är slut, Tjernobylbarn nästa helg
Wow vilken tavla!
En ryss blir det med all säkerhetRackarns fint!då skulle du bära en sån här klocka,minnesklocka 10 år till de som stängde o skyddade kraftverket.
Solen spelar fint!
Just en Scubapro gör övergreppet så mycket värre... Gamla bruntavlade med spruckna plexin från tidigt 60 kan väl få ha en läderstronk om man nu känner att måste spöka ut klockan.
HahaJust en Scubapro gör övergreppet så mycket värre... Gamla bruntavlade med spruckna plexin från tidigt 60 kan väl få ha en läderstronk om man nu känner att måste spöka ut klockan.