Psykel
Pandion
Tack! Helnöjd! Och tack vare liiite stretch i länken så passar den också!Grattis, riktigt cool!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Helnöjd! Och tack vare liiite stretch i länken så passar den också!Grattis, riktigt cool!
Tack!Fantastisk!
Tack! Absolut. Det är från @vintage_style_straps på instagram. Bra band till vettiga priser.Gillar bandet! Får man fråga vart det är ifrån, eller liknande kan hittas?
Knubbig Seamaster från 1953
Den är väldigt fin, mått?Aquaplunge på Tusenfryd
Ja den är riktigt trevlig. 36-37mm har jag för mig.Den är väldigt fin, mått?
Den måste ju in i patina trådenTropicalTorsdag
Riktigt nice färg på tavlan!!TropicalTorsdag
Den där längst ner till vänster kan ha en GF-länk, kan vara värt en delHåller på och kollar sälj annonser här, Tradera och EBay samtidigt som jag kollar igenom mina damur.
Borde nog lära mig basickunskaper så man kunde få igång nån av dom som inte fungerar.
Fulländat!
Roliga och även blingiga klockor är ju klart värda att älskas!Haga!idag anlände äntligen 3 "nya" Luch 3055 i samlingen!
Tack!ja de är för jädra trevliga,elektromekaniska och lite svulstiga med heltrevliga tavlor och den högra är en favo för mig med.Roliga och även blingiga klockor är ju klart värda att älskas!
Mums (speciellt den till höger)
Helt rimligt att köra det en del nuFortsätter på samma spår. Ha en fin helg!