Vilken pärla. Får man fråga hur många år som krävs för att få en sådan galant patinering.
Grattis till en fin klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken pärla. Får man fråga hur många år som krävs för att få en sådan galant patinering.
Då är den säkert vintage. Vill minnas att gränsen går vid elektronisk tändning?Äh, skärp dig...
W201 introducerades ju 1982. Snart 40 år.
Skämt åsido, bilden var så klart inte menad att tas alltför allvarligt.
Hahhaha! Då är jag körd!Då är den säkert vintage. Vill minnas att gränsen går vid elektronisk tändning?![]()
Tillverkad 1956, vet inte när tavlan blev så dåligVilken pärla. Får man fråga hur många år som krävs för att få en sådan galant patinering.
Grattis till en fin klocka.![]()
"Dålig" alt. "Vacker"! Allt ligger i betraktarens ögon. I mina har du en tokvacker Rollie!Tillverkad 1956, vet inte när tavlan blev så dålig![]()
Fortsätter testa fula gummiband på denna. Känns bra att båda nu band nu är xNOS
Ris?Fortsätter testa fula gummiband på denna. Känns bra att båda nu band nu är xNOS
![]()
Misstänker tyvärr att svart är bäst... Tråkigt.. Min nitade oysterlänk passade inte men det hade nog annars flugit
Jäklar! En pac Man! Stort grattis, har länge letat efter en!En udda fågel
![]()
![]()
![]()
Grattis!den var riktigt bra!Kom hem till en ny medlem i Vostokfamiljen som överlevt både Ryssland och PostNord. Jag är kär.
![]()
Tack! Jag har också letat efter en länge. Men plötsligt händer det att man hittar något udda som man letat efter längeJäklar! En pac Man! Stort grattis, har länge letat efter en!
Jo så är det, det är lite det som gör det här intresset så roligt. Det är en sorts skattjakt, dock som man oftast får betala förTack! Jag har också letat efter en länge. Men plötsligt händer det att man hittar något udda som man letat efter länge![]()
Instämmer helt. Jakten är ju halva nöjetJo så är det, det är lite det som gör det här intresset så roligt. Det är en sorts skattjakt, dock som man oftast får betala för![]()
Kör den på svart cordovan så ser den ut som en UG Polerouter, så kan du sälja din UG till mig och alla mår bra och frodas för evigt!Fortsätter testa fula gummiband på denna. Känns bra att båda nu band nu är xNOS
![]()
Misstänker tyvärr att svart är bäst... Tråkigt.. Min nitade oysterlänk passade inte men det hade nog annars flugit
HAHAKör den på svart cordovan så ser den ut som en UG Polerouter, så kan du sälja din UG till mig och alla mår bra och frodas för evigt!
Röstar för ett svart vävmönstrat Tropic. Tråkigt men bäst.Fortsätter testa fula gummiband på denna. Känns bra att båda nu band nu är xNOS
![]()
Kör den på svart cordovan så ser den ut som en UG Polerouter, så kan du sälja din UG till mig och alla mår bra och frodas för evigt!
Ska givetvis vara länk på den där, allt annat är haram!Röstar för ett svart vävmönstrat Tropic. Tråkigt men bäst.
Originallänkarna kostade tyvärr huggorm senaste jag kollade efter dem. Annars är de coola!Ska givetvis vara länk på den där, allt annat är haram!
Kan tänk mig, GF?Originallänkarna kostade tyvärr huggorm senaste jag kollade efter dem. Annars är de coola!
Jädrar va härliga de där är!och grattis till ditt fina exemplar!Tack! Ja den gör väl det..men tkr den sitter skitbra faktiskt. Idag har jag en Sea Wolf på armen så lite kontrast
![]()
Vet inte om GF har gjort länkar till Zodiac men vet att de signerade JP Champion-länkarna i alla fall är både dyra och fräcka.Kan tänk mig, GF?
Så jäkla läcker!Kom hem till en ny medlem i Vostokfamiljen som överlevt både Ryssland och PostNord. Jag är kär.
![]()