Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm. Är det inte cal 267 på dessa?![]()
Omega Seamaster s.k " transformed Ranchero" Cal 657. Daterad till 1958.//![]()
Kan aldrig bli för många, speciellt om de ser ut som din. Riktigt fin!!Jag hakar på
![]()
Röstar på nedersta. Ju färre reflektioner desto bättre i min bokSorry men kunde inte bestämma mig vilken jag tyckte var bäst
![]()
![]()
![]()
Snyggt! Är den ny?Jumbobumper med skruvat lock.
![]()
Tack! Ja, den var över förväntan. Chansning baserad på dåliga bilder och bristfällig beskrivning. Men den var både fin och fungerade bra. Tror jag kan trivas med den.Kan aldrig bli för många, speciellt om de ser ut som din. Riktigt fin!!
Tack! Varit med en stund.Snyggt! Är den ny?![]()
Ska se om jag kan få fast bommen själv. Den gröna är lite rolig och går faktiskt riktigt bra men köptes på den tiden jag var helt okunnig om problematiken kring tillverkningen av dem.Ok!
Den ärliga legotillverkningen av klockor i Mumbai, lär vara minimal!
Tråkigt ändå när prylar går sönder.
Jo, min låsasbrorsa har en likadan, också köpt i början av klockintresset!Ska se om jag kan få fast bommen själv. Den gröna är lite rolig och går faktiskt riktigt bra men köptes på den tiden jag var helt okunnig om problematiken kring tillverkningen av dem.
Tackar! En udda pjäs som är riktigt härligTjusig!!!![]()
Grym, är den i solitt guld?En nästan 70 år gammal Omega för dagen.
![]()