De är så snygga! Varit lite sugen på en länge nuAtlantic Jet Super, länge sedan den satt på handleden.
Synd för den är superbekväm att bära!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De är så snygga! Varit lite sugen på en länge nuAtlantic Jet Super, länge sedan den satt på handleden.
Synd för den är superbekväm att bära!![]()
![]()
Grattis!den där är för jädra braBytade!
![]()
Är en simpel manuell tissot utan något spännande egentligen, men skicket på tavlan och visare/index gör den hur bra som helst. Jag är väldigt glad i denGrattis!den där är för jädra bra!
Bara att börja jaga!De är så snygga! Varit lite sugen på en länge nu![]()
Mycket fin!Grattis!den där är för jädra bra!
Ja det är du med all rätt!mycket bra skick och en härlig klocka.Är en simpel manuell tissot utan något spännande egentligen, men skicket på tavlan och visare/index gör den hur bra som helst. Jag är väldigt glad i den![]()
Den är superfin, perfekt sliten med riktigt vass boett!Längesedan jag postade här inne. Vintage har varit svårt för mig, inte vetat riktigt vad jag söker eller vad jag uppskattar. Sen de här med att köpa en klocka som förmodligen kostar mer att serva än själva inköpet.
Ja jag är nog egentligen en person som bör hålla sig till förhållandevis nya klockor men denna! Denna har fått mig att förstå då jag helt enkelt älskar den. Den passar mig som handsken.
Den har studsat runt lite på forumet men nu har den hittat hemDe enda som skulle kunna fullborda den på riktigt är en passande länk i oyster stil att varva med.
![]()
Tack, ja jag älskar krämigheten på lysmassanDen är superfin, perfekt sliten med riktigt vass boett!
Jag har haft tur med loppislänkar!
Köpt skitklockor med fina länkar på, 15-40kr har jag betalat, loss med länken och bort med skräpklockan!![]()
Självklart håller jag utkik efter lämplig länk!Tack, ja jag älskar krämigheten på lysmassan
Tyvärr är det dåligt med loppisar i min närhet men skulle gärna gå på en av just denna anledning. Tänk på lilla mig om du får tag i en trevlig på 19-20mm som du kan tänkas skiljas från
Avdelningen vackra men oläsliga klockor!Veckan startar med något otydlig tidsvisande Tissot..
![]()
Kontrar med en ETA-försedd automat från det galna -70 talet!Citizen Cosmotron Transistorized på Maruman-rassel idag![]()
Är de från fyrtiotalet så kan de se ut på detta viset... Men visst har den charm, så tack!Avdelningen vackra men oläsliga klockor!![]()