• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Atlantic Jet Super, länge sedan den satt på handleden.
Synd för den är superbekväm att bära! :)
013F811C-AC31-4393-B4BF-445795C03F57.jpeg
De är så snygga! Varit lite sugen på en länge nu:)

Längesedan jag postade här inne. Vintage har varit svårt för mig, inte vetat riktigt vad jag söker eller vad jag uppskattar. Sen de här med att köpa en klocka som förmodligen kostar mer att serva än själva inköpet.

Ja jag är nog egentligen en person som bör hålla sig till förhållandevis nya klockor men denna! Denna har fått mig att förstå då jag helt enkelt älskar den. Den passar mig som handsken.

Den har studsat runt lite på forumet men nu har den hittat hem :) De enda som skulle kunna fullborda den på riktigt är en passande länk i oyster stil att varva med.
IMG_20190825_154050-01.jpeg

Längesedan jag postade här inne. Vintage har varit svårt för mig, inte vetat riktigt vad jag söker eller vad jag uppskattar. Sen de här med att köpa en klocka som förmodligen kostar mer att serva än själva inköpet.

Ja jag är nog egentligen en person som bör hålla sig till förhållandevis nya klockor men denna! Denna har fått mig att förstå då jag helt enkelt älskar den. Den passar mig som handsken.

Den har studsat runt lite på forumet men nu har den hittat hem :) De enda som skulle kunna fullborda den på riktigt är en passande länk i oyster stil att varva med.
IMG_20190825_154050-01.jpeg
Den är superfin, perfekt sliten med riktigt vass boett!
Jag har haft tur med loppislänkar!
Köpt skitklockor med fina länkar på, 15-40kr har jag betalat, loss med länken och bort med skräpklockan! :)

Den är superfin, perfekt sliten med riktigt vass boett!
Jag har haft tur med loppislänkar!
Köpt skitklockor med fina länkar på, 15-40kr har jag betalat, loss med länken och bort med skräpklockan! :)
Tack, ja jag älskar krämigheten på lysmassan :)

Tyvärr är det dåligt med loppisar i min närhet men skulle gärna gå på en av just denna anledning. Tänk på lilla mig om du får tag i en trevlig på 19-20mm som du kan tänkas skiljas från

Tillbaka
Topp