Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fd helguldare?
Yes. Stål boett och deluxe tavla. Va jag vet så sitter deluxe tavlan endast i guldboetter. Så du har rätt!Fd helguldare?
Inte applicerade index på dessa?Close-ups på veckans nyförvärv![]()
![]()
Dålig koll på dessa. Loggan ser applicerad ut medan indexen sitter "djupare" som att tavlan målats och lackats efteråt.Inte applicerade index på dessa?
Fin! Vad är det för band du kör till?
Vet faktiskt inte, något som suttit på någon klocka jag köpt någon gångFin! Vad är det för band du kör till?
Tänkte mest på vilken tillverkare det ärVet faktiskt inte, något som suttit på någon klocka jag köpt någon gång
Men ser ut att vara ett gammalt rally-strap?
Tack, ingen märkning tyvärr så är nog inget specielltTänkte mest på vilken tillverkare det ärFint i alla fall.
Satan vad bra den är!
Bra länk! Vad är det för nått?Bytte om till finklocka innan jag skulle duscha men får hoppa av igen. Tycker länken gifter sig bra!
![]()
Cool!
Blev ju bra det där!Bytte om till finklocka innan jag skulle duscha men får hoppa av igen. Tycker länken gifter sig bra!
![]()
Tack!
Grym kombo med ringen
Cool!
Stöddig ring ser det ut som också!
Nästan så den förtjänar en bild också![]()
Börjar vänja mig lite, men känns fortfarande fel. Gillar dock ringen.Grym kombo med ringen![]()