Tiger 60-tals dykarmögel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lätt en av forumets coolaste klockor!Tiger 60-tals dykarmögel
Lätt en av forumets coolaste klockor!
Precis!eriksson850! Tänkte starta ett konkurrerande gäng till Lejonen som röjjer här i västerort så då måste jag tyvärr konfiskera din klocka. En fladdrig sidenjacka med en färgglad tiger på ryggen, den där på armen...
Tiger 60-tals dykarmögel
Köp! Double el solid? Snygg i vilket fall.Inte min ännu. Ligger i förhandling. Lite udda handjagad kronograf i guldchassi från Mundus
Köp! Double el solid? Snygg i vilket fall.
Kolla hur bandstiften sitter i boetten.Inte min ännu. Ligger i förhandling. Lite udda handjagad kronograf i guldchassi från Mundus
Kolla hur bandstiften sitter i boetten.
Dessa skall ha hon-ändor på bandstiften. Dvs det skall inte vara hål i boetten utan piggar.Är det någon speciellt med dessa menar du? Vet att om man har en gulddinka och fel bandstift så kan dessa slita ut lugholen.
Hade inte bort strapet när jag kollade den, var mest nyfiken på verket samt allmänskicket i detta läget.
Dessa skall ha hon-ändor på bandstiften. Dvs det skall inte vara hål i boetten utan piggar.
Som hand i handske, måske?jeg synes klocka och band går som fod i hose (dansk udtryk - hvad hedder det på svensk?)
Eftersom du postar bytlåne klockan så postar jag min
Snygg matchning med handskarnaStenhårda 28mm
Aldrig sett en Ranchero i vitt förut! Gissar den är mycket ovanlig, kan du berätta mer? (för jag antar den är original då du visar upp den...)