Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fint ur Belmondo ! Suptila visare utan lysmassa. Passar mkt.bra enligt mig. Även lädernatot märkligt nog. Alltid retar du någon....
Fin! Borgel-porr..![]()
God morgon, alla!
Tack, ja ’skelettvisare’ gör sig bra på denna.Fint ur Belmondo ! Suptila visare utan lysmassa. Passar mkt.bra enligt mig. Även lädernatot märkligt nog. Alltid retar du någon....
Fy, så läcker!
Tackar!Fin! Borgel-porr..
Jag har samma boett
![]()
![]()
God morgon, alla!
Samma här! Tror jag betalade omkring 220kr för min!Fin! Borgel-porr..
Jag har samma boett
![]()
Samma här! Tror jag betalade omkring 220kr för min!
![]()
Väldigt bra pris. Fast din är modellen mindre väl? Vad tror du om dina visare? Gummos gamla, Anders och min har alla snirkliga visare. Dina penn-visare mer militär stuk. Bytta eller har du sett andra som referens? Fungerar ju till sifferindex.Samma här! Tror jag betalade omkring 220kr för min!
![]()
Jag vet!Denna länken är så nice![]()
![]()
Det är en original Omega flat link men den kom högst troligt inte med klockan. Ref 7912 men med fel claspJag vet!Är det orginallänk till klockan? Ref?
Ok tack!Det är en original Omega flat link men den kom högst troligt inte med klockan. Ref 7912 men med fel clasp
Härlig patina på den där! Riktigt snyggt.