Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Avbitartång?Fick bli nytt idagingen som har ett bra knep på att få bort dessa jävla fasta sprintar?
![]()
![]()
Får se om jag har en som man kan klippa utan att skada länkenAvbitartång?
Ser ut att vara lugholes; eller ser jag frl? Känns som ett betydligt skonsammare alternativ.Får se om jag har en som man kan klippa utan att skada länken![]()
Jo det är det men rör sig inte en millimeter känns det somSer ut att vara lugholes; eller ser jag frl? Känns som ett betydligt skonsammare alternativ.![]()
Hm, funderar om det kan vara en jäkla massa skit och avlagringar som tagit sig in i stiftet och packat till, men det är ju bara en teori..Jo det är det men rör sig inte en millimeter känns det somNästan så att jag får offra länken, men ska föröka mer ikväll
Skulle tippa på detHm, funderar om det kan vara en jäkla massa skit och avlagringar som tagit sig in i stiftet och packat till, men det är ju bara en teori..
Bytte lite. Kan inte bestämma mig om jag gillar denna eller inte....Men rätt ball är den...
![]()
Tack! Håller dock inte medMycket fin! Smiskar vilken santos som helst.
Kronstämplad med andra ord !Militär måndag![]()
![]()
Borde väl bara gå att klippa stiften i "håligheten" på ändlänkarna, i värsta fall.Jo det är det men rör sig inte en millimeter känns det somNästan så att jag får offra länken, men ska föröka mer ikväll
Ja hoppas bara jag har något som är tunt nog att komma imellan därBorde väl bara gå att klippa stiften i "håligheten" på ändlänkarna, i värsta fall.
Tänker att spetsen på en vanligt avbitartång borde göra jobbet, bara att "vrida" ändlänkarna ca 90 grader, så du kommer åt under- eller uppifrån.Ja hoppas bara jag har något som är tunt nog att komma imellan där![]()
Jaha, får testa när jag kommer hemTänker att spetsen på en vanligt avbitartång borde göra jobbet, bara att "vrida" ändlänkarna ca 90 grader, så du kommer åt under- eller uppifrån.
YesKronstämplad med andra ord !
Säger det samma...Fotade men han inte posta tidigare ....... dagens kontors kompis från 70 talet
![]()
Ibland måste man ha fokus på annatSäger det samma...
Det blev liksom aldrig av på hela dagen.
![]()