Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska det bli fredagsmys med nytt recept i långkoket? Tycker mig skönja nått under klockanTrevlig helg, mögeldiggare!
![]()
Jajamän! Några gissningar?Ska det bli fredagsmys med nytt recept i långkoket? Tycker mig skönja nått under klockan![]()
Gulaschsoppa på Psykels visJajamän! Några gissningar?
Fick anledning att googla vad OM på tavlan stod för. Coolt.
(Or Massif, dvs solitt guld i tavlan, för de som inte heller hade koll)
Coolt! Hade inte koll alls, tack. Fick erfarenheten häromdan att pilla med en tavla i 18k.. som du säger schysst lyster men läskigt att pilla med!Visst är det koolt? Extra lyster i dessa tavlor tycker jag när jag jämför med en vanlig (även om dom vanliga inte alls är dåliga!).
![]()
Guld på stål till vänster
OM tavlor finns på vissa av Omegas guldklockor. Jag vet inte varför vissa fick det och inte andra. Känns dock extra lyxigt. Jag vet att @Aurum har någon med OM tavla också.
DS fredag
![]()
Fiin!Äntligen en Movado lite större, 36mm kaliber 75![]()
Svinfet! Från Ebay?Äntligen en Movado lite större, 36mm kaliber 75![]()
Äntligen en Movado lite större, 36mm kaliber 75![]()
Nice! Kronan har nog blivit utbytt någon gång fyi.![]()
Morfars Omega suverän från 40-tal som han köpte ny. Blev sjukt glad när min mor kom med den. Grym patina och helt original