U
urinvånaren
Guest
En Air King från-74, tänk att man bara är 9 år äldre...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stanna eller inte?
Stanna! Den är underbar.Stanna eller inte?
Stanna eller inte?
En Air King från-74, tänk att man bara är 9 år äldre...
Air King var klockan som väckte mitt intresse för Rolex. Gillar dem väldigt mycket.En Air King från-74, tänk att man bara är 9 år äldre...
Min C-Tronic
Smadack, den satt förträffligt fint på ödlan...grattis!
Den longinesen var fin, vad är det för årtal på den!?
Trevlig! Intressant relumad?
Den longinesen var fin, vad är det för årtal på den!?
Smadack, den satt förträffligt fint på ödlan...grattis!
Trevlig! Intressant relumad?
c:a 1970 är det sagt, men jag tror med anledning av verkets märkning att den kan var något senare 1972 c:a. Verket är för övrigt riktigt fint; ett 25 stenars 28 800 bph Longines 6651 adjusted in 4 positions and temp. Det blir kul att se hur väl den går...
Mycket intressant gjort, 12, 3, 6 och 9 ska väl vara rena på lume men övriga hade väl en liten lumeprick nära tavelkanten...går säkert att fixa om man så vill. Tavlan är urmysig.Den är möjligtvis mycket intressant re-lumad, för väldigt länge sedan Samt väldigt mysig.
Nejfan. Inte åtgärda. Det hör ju till klockans historiaMycket intressant gjort, 12, 3, 6 och 9 ska väl vara rena på lume men övriga hade väl en liten lumeprick nära tavelkanten...går säkert att fixa om man så vill. Tavlan är urmysig.