Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där ser man, då har den inte haft många ägare med andra ord. TackTyvärr inget spektakulärt. Jag köpte den på Tradera. Från första ägaren som köpt den i mitten på 80-talet, vilket kan tyda på att den legat osåld några år eftersom det är en ganska tidig variant av den Heuer-dykaren.
Kärt återseende. Var ett tag sedanLe Phare, Valjoux 72c![]()
Det är så jobbig att behöva ställa allt när den blivit liggande ett tag. Så då blir det att jag tar något annat- ofta quartz.Kärt återseende. Var ett tag sedan![]()
[Lyxprobelm]![]()
Fick nyss också hem en rar ärta. En efterlängtad sådan.

Japp, 35 mm. Ska skriva det jag vet i Longines tråden vid tillfälle, är inget superex. på något vis men jag gillar lite halvslitet vintageskick så det passar mig fint.Wow! 35mm? Ser frem til en lang presentasjon i vintage longines tråden![]()
Om du klickar på "full storlek" när du lägger in dina bilder så ser vi dom bättreKörde denna idag. Väldig sliten men ville testa hur bra den håller tiden så ska använda den i ett par dagar.
Lanco, okänd modell. 40-tal.
Finns det valet endast i desktop varianten av forumet? Ser inget sånt val på mobilen.Om du klickar på "full storlek" när du lägger in dina bilder så ser vi dom bättre
Och trevlig Lanco![]()
Hamnar längst ner under "textrutan" när du valt att bifoga bilden och den laddats upp.Finns det valet endast i desktop varianten av forumet? Ser inget sånt val på mobilen.