Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där dyker man inte på ofta, riktig sjysst!
Riktigt fin duBlev en 165024-64 dykare i detta regnväder.![]()
Måste ligga nära toppen av listan på forumets bästa Rolex just nu.....
Den var fräck! Grattis
Svensk såld 1966.Riktigt fin du![]()

Snyggt fångat !Svensk såld 1966.![]()
Riktigt snygg , ångrade att jag sålde min

Tack!Riktigt snygg , ångrade att jag sålde min![]()
Tack, är väldigt nöjd med den. Bärs bättre än man trorMåste ligga nära toppen av listan på forumets bästa Rolex just nu.....
Och själv har jag BB36 på mig just nu och tittar och jämför och det är helt uppenbart en modern klocka som estetiskt ligger väldigt nära besläktad.
Grattis!jädrar vad fin den var och läcker patina!
Grattis!den var mycket trevlig den med!Kul. Har en ”Rydenare” även jag
![]()
Tack!
Är en av mina verkliga favoriter. Saknar bara en ladderlänk... Skynda skaffa en igen... Verkar som att dessa börjar få den uppmärksamhet de förtjänar, vilket verkar leda till högre priser... Trist att allt ska bli så dyrt hela tiden. Vi får hoppas på en generell kollaps![]()
Tack! Kan det varit urhandlarens namn som står på klockan? Eller var urhandlaren oftast även urmakaren...Grattis!den var mycket trevlig den med!![]()
Ja många gånger var urhandlaren även urmakaren.Tack! Kan det varit urhandlarens namn som står på klockan? Eller var urhandlaren oftast även urmakaren...
Riktigt fin! Vad har den för diameter?
Tack. 40/41mm ungefär.Riktigt fin! Vad har den för diameter?