TissotFredag?Ja
jajjemän!![]()
Trevlig helg mögelälskare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TissotFredag?Ja
jajjemän!![]()
Tkr man många ggr får köra Tissot när man känner för det, framförallt med sånna där coola pjäser! Certinafredag för mig idag och Certina har samma förmåner som TissotTissotFredag?Passar på att köra denna innan någon vettig kniper den
![]()
![]()
+1 på detTkr man många ggr får köra Tissot när man känner för det, framförallt med sånna där coola pjäser! Certinafredag för mig idag och Certina har samma förmåner som Tissot![]()
Välkommen in i värmen på Vintage ! Snygg dressig Certina! Och ett extra plus för Allan Edvall på din Avatar!Goddagens! Första posten, en certinadressare jag hittade på tratten. Kan ingenting om stamtavla, och väldigt lite om klockor i allmänhet, men tyckte den såg trevlig ut. Trevlig fredag på er!![]()
Stort tack för det, kul att vara här! Ja det är en grann karaktär dendär Edvall, roligt att du såg det!Välkommen in i värmen på Vintage ! Snygg dressig Certina! Och ett extra plus för Allan Edvall på din Avatar!
Dessutom second hand, antar jag? Väldigt hippt.Firar starten på helgen med ’närproducerat’ enligt tidsandanTärnan från Malmö
![]()
Javisst ja, det missade jag, tack för extrapoängenDessutom second hand, antar jag? Väldigt hippt.![]()
Aldrig varit min grej riktigt, men kanske skulle kunna testa. IMO lite fulsnyggt men kan funkaEtt Milanesiskt mesh kanske...?
![]()
Men visst var tachometer-skalan lite annorlunda placerad på denna?Firar starten på helgen med ’närproducerat’ enligt tidsandanTärnan från Malmö
![]()
Japp, den ska vridas rätt när tillfälle ges. Två monster hemma som har satt det mesta av den typen av arbete på paus för överskådlig framtid. Well spotted, då den är ganska svåravläst oavsett lägeMen visst var tachometer-skalan lite annorlunda placerad på denna?![]()
TissotFredag?Passar på att köra denna innan någon vettig kniper den
![]()
![]()