Taaack!Den är sååå bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Taaack!Den är sååå bra!
Aha, jag köpte den via "köp nu" knappen jag istället. Då kan man ju iaf vara säkerVar med och bjöd en vända på den jag med på Tradera.
Älskar verkligen Chronostop!
Tackar! En av favoriterna i samlingen!Vilken underbar klocka!![]()
Grym!Äntligen fått tummen ur och servat denna cooling. Den gick så kasst att jag inte mäktade med att bära den
![]()
Det var inte så svårt att räkna utSka lägga upp en vintage Seiko strax för försäljning tänkte ja.
Hoppas innerligt inte att det är detta admin syftar på när man ska bidra med 50 inlägg till forumet för att få tillgång till köp&sälj delen.Ska lägga upp en vintage Seiko strax för försäljning tänkte ja.
Det går bättre i morrn!Klarar inte soduki’t idag..![]()
Det går bättre i morrn!
Intressant att se vad lika våra bezels va! Snyggt ur för övrigt!
Kör Super Compressorn på läder idag:
[/QUO![]()
Pierce är tunga grejor. Tycker din är kalasfin !
Riktigt bra den där! Vad har du köpt bandet om man får fråga?Certinan once again
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nae, jag tror väl egentligen tanken bakom det hela är att man ska vara en aktiv medlem och visa på ett faktiskt intresse, men men alla ser säkert olika på det hela...Hoppas innerligt inte att det är detta admin syftar på när man ska bidra med 50 inlägg till forumet för att få tillgång till köp&sälj delen.
Tack. Jag köpte bandet för några år sedan av nån bandmakare här på forumet tror jag. Läder på insidan så det är riktigt najs. Hade det på min Viggen tidigareRiktigt bra den där! Vad har du köpt bandet om man får fråga?