Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, den var läcker! Från runt 1970 eller?Ilona idag![]()
![]()
Trevlig Pierce! Tyvärr ingen aning om ålder etc på min IlonaWow, den var läcker! Från runt 1970 eller?
Verkar dela boett med min Pierce från 1968:
![]()
Mycket snygg!Tisdag, då kan det vara dags för en
![]()
Långt ifrån samma boett även om de påminner lite om varandra rakt framifrån. Mycket högre kvalitet på din Super Compressor.Wow, den var läcker! Från runt 1970 eller?
Verkar dela boett med min Pierce från 1968:
![]()
Ja, och ett bra köp via @BogatirMycket snygg!![]()
Den var riktigt bra med den bezelen!Ja, och ett bra köp via @Bogatir
Ja, den är sådär trevligt sliten med lagom skavanker.Den var riktigt bra med den bezelen!
Se där!Långt ifrån samma boett även om de påminner lite om varandra rakt framifrån. Mycket högre kvalitet på din Super Compressor.
Ja Ilona är väl inte direkt kända för hantverk och kvalitet, men ändå ganska förtjust i denLångt ifrån samma boett även om de påminner lite om varandra rakt framifrån. Mycket högre kvalitet på din Super Compressor.
Det och egentligen allt annat. Just boettillverkaren EPSA är ju kända/dyra för de är erkänt fina och har en lite intressant vattentätningsteknik.Se där!
Jag tyckte de var väldigt lika till anblicken...noterar dock att min är i rostfritt och den andra ser kromad ut, är det det du menar med skillnad i kvalitét?![]()
Ah, bugar och bockar för din kunskap, alltid lärorikt!Det och egentligen allt annat. Just boettillverkaren EPSA är ju kända/dyra för de är erkänt fina och har en lite intressant vattentätningsteknik.
Riktigt fin! Vad är det för referens?Tittar till lillebrors udda klocka.
![]()
![]()
Det är en 6564 från 1961 enligt boettlock. Lågkaratigt guld med boettlock i stål.Riktigt fin! Vad är det för referens?
Riktigt bra, kul att se.Det är en 6564 från 1961 enligt boettlock. Lågkaratigt guld med boettlock i stål.