Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Fast band på den där så egentligen är inga bandhorn alls. Dock har jag modifierat ändlänkarna mot boetten något, så nu sitter där alldeles vanliga 11mm bandstift.Supersnygg men annorlunda bandhorn, hur fungerar sprinten där??
Smart!Tack! Fast band på den där så egentligen är inga bandhorn alls. Dock har jag modifierat ändlänkarna mot boetten något, så nu sitter där alldeles vanliga 11mm bandstift.
Mysigt möglig!Sjukt mögligt februariväder.
Så kontrar med en sjukt möglig Tissot.
![]()
Oj! Den var fin!
Jag ägde en sådan en gång i tiden... minnenVad har jag missat?
![]()
Jag tar dem!Två trevlig kronografer i likvärdigt skick
![]()
Oj! En sån hade jag en gång också, saknar den mkt....Certina idag igen, men guld denna gång![]()
Ganska typisk verkstadsklocka......................NOT!Pillar i verkstaden idag. Skitväder. Bumper som sällskap. Går bra.
![]()
Ipnonebild helt klart
![]()
Ganska typisk verkstadsklocka......................NOT!![]()
Motsvarar den förväntningarna?
Absolut. En riktigt mysig liten rackare - sitter mycket bekvämt på handleden och en fröjd att se på. Din hemma?Motsvarar den förväntningarna?
Kul att höra! Nej, min är fortfarande på service. Lär dröja någon vecka till.Absolut. En riktigt mysig liten rackare - sitter mycket bekvämt på handleden och en fröjd att se på. Din hemma?
Den som väntar på något gott... väntar alltid för länge?Kul att höra! Nej, min är fortfarande på service. Lär dröja någon vecka till.
Exakt! Nu hinner jag ju dessutom leta efter lite band, vilket ju är en sport i sig.Den som väntar på något gott... väntar alltid för länge?