Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Certina-kvartsare, vilken p.g.a sin lite klunsiga men ändock charmiga 70-tals boett-design kräver hela 22 mm armbands-bredd.
![]()
Tack vare @Teppas79 fick den äntligen det armbandet den hela tiden förtjänat, såväl utseende- såsom kvalitetsmässigt. Tusen tack för en snabb och trevlig affär!
![]()
Ja, det blev helt kanon! Måste också säga att jag blev galet imponerad av kvalitéen på lädret, helt suveränt. Tack igen!Det blev ju kanonbra! Passar med 70-talslookenStort tack själv!
Mycket smakfullt! Alltid bra med racingbandens hål, ser inte så dominant ut!Certina-kvartsare, vilken p.g.a sin lite klunsiga men ändock charmiga 70-tals boett-design kräver hela 22 mm armbands-bredd.
![]()
Tack vare @Teppas79 fick den äntligen det armbandet den hela tiden förtjänat, såväl utseende- såsom kvalitetsmässigt. Tusen tack för en snabb och trevlig affär!
![]()
Japp, klockor, hundar, katter och även en eller annan tvåbening..Farsgubbens gamla Certina ligger och trivs i solljuset!![]()
![]()
Snygg!Same same but...
![]()
Ja alla tre är variationer på samma klocka....min har LeJour märkt verk.Snygg!
Lite som en hybrid mellan min tidigare och nuvarande LeJour
![]()
![]()
Ahh en sån där har jag letat efter!
Eller ska det kallas rally när hålen är stora och få?Mycket smakfullt! Alltid bra med racingbandens hål, ser inte så dominant ut!
Ahh en sån där har jag letat efter!
Dag Hammarskölds gamla klocka?