Det där är en härlig Omega referens, du får höra av dig om den ska säljas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är en härlig Omega referens, du får höra av dig om den ska säljas.
Häftig Puch Dakota jabla! Plexin är rätt ok ocksåPlexisub passar bra till vintage moppe.
![]()
Fantastiskt!Nä, den snurrar ett varv under 24h. Här förklaras det mer hur den funkar...
https://www.blackbough.co.uk/produc...nd-steel-vintage-wristwatch-circa-1952-wwtwt/
Fynd-Omegan! ...Och på ett klart udda men passande band som grädde på moset.
Smaskig som satanTissot Visodate.![]()
Ja jag tyckte det var lite roligt. Märkt TX men hittar typ inget om det, tydligen något Italienskt.Fynd-Omegan! ...Och på ett klart udda men passande band som grädde på moset.
Har aldrig sett något liknande. Kan slå vad om att banden även kan ha tillverkats i andra pigga kulörer, än just blått.Ja jag tyckte det var lite roligt. Märkt TX men hittar typ inget om det, tydligen något Italienskt.
![]()
Ja det gjorde det säkert, lite kul att matcha urtavla iblandHar aldrig sett något liknande. Kan slå vad om att banden även kan ha tillverkats i andra pigga kulörer, än just blått.
89 är definitivt vintage för mig även om den där pärlan ser nästan ny ut!Är väl tveksam vintagestatus från 89... Men men... Kände is var nödvändigt när det faktiskt kom snö...![]()
![]()
Tack! Tycker väl själv att Rolex med safir har tveksam vintagestatus då de är så moderna89 är definitivt vintage för mig även om den där pärlan ser nästan ny ut!
Har vanligtvis svårt för bling-bling, men den där var magisk. Otroligt vacker!Är väl tveksam vintagestatus från 89... Men men... Kände is var nödvändigt när det faktiskt kom snö...![]()
![]()