• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Tisdagsmögel
0DD723DE-4DEF-4C17-BA22-7368053B89D0.jpeg

Kan bara instämma...jag som novis i ämnet sitter oftast med både haksläpp och saliv rinnandes ut mungipan!
Sedan bidrar var och en efter egna förutsättningar och lust, vilket gör det än trevligare!
Gör en repris på gårdagens ur då många av klockorna är ute ur stallet för tillfället....
IMG_E2906[1].JPG
Japp, haksläpp och saliv-rinn även här som novis. F.ö. tror jag att jag faktiskt vid tillfälle fotat en viss Hugger Orange Camaro, tydligen tillhörandes Teg..

Om jag minns rätt kan det ha varit på f.d Mimerskolans (kommer aldrig ihåg vad den byggnaden kallas nuförtiden) parkering bland en massa andra fina jänkare för en del år sen. Själv är jag Haga-bo. :)
Trevligt! Där kommer jag inte ihåg att jag stått någongång däremot men man glömmer så lätt nu för tiden.... ;)

V
Där måste du ha blivit bra lurad va?
Vicket skräp ;) :)

Jepp - du känner säljaren väl! Han kallas "The Pusher" och i början är det nästan gratis. Smågodis. När man senare är torsk så börjar han lägga på... ;)
Faktum är att jag vet var det finns en NOS-tavla till bra pris - men jag har lite svårt att ta mig för med det hela. Den är rätt charmig som den är. Bra bruksklocka.

Tillbaka
Topp