Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stilig ändå men det var ju väldans likt med tanke på de båda kronornas placering och datumet?Det är ingen supercompressor, men tack.![]()
Yes, alarm har inte sällan två kronor placerade på samma sätt. Vad menar du med datumet?Stilig ändå men det var ju väldans likt med tanke på de båda kronornas placering och datumet?![]()
Där måste du ha blivit bra lurad va?Faktum att du har mer rätt än du vet...
Fattas siffror - sådant kan få en att förlora sömn och att överväga drastiska åtgärder.
![]()
Matchningen med kavaj, klocka och monogram är förmodligen lika slumpartad som att det är onsdag i morgon!Kommunalgrå.
![]()
Matchningen med kavaj, klocka och monogram är förmodligen lika slumpartad som att det är torsdag i morgon!
Kraftigt med stilpoäng och jag är INTE avundsjuk, utan glad för din skull....oerhört glad....jätteglad tom....i alla fall glad...![]()
Det verkar vara en silverräv vi har att göra med.![]()
Tack! Tänk så mycket tråkigare den blivit om någon klåfingrig hade restaurerat tavlan;-)
Vilken godbit![]()
Japp, haksläpp och saliv-rinn även här som novis. F.ö. tror jag att jag faktiskt vid tillfälle fotat en viss Hugger Orange Camaro, tydligen tillhörandes Teg..Kan bara instämma...jag som novis i ämnet sitter oftast med både haksläpp och saliv rinnandes ut mungipan!
Sedan bidrar var och en efter egna förutsättningar och lust, vilket gör det än trevligare!
Gör en repris på gårdagens ur då många av klockorna är ute ur stallet för tillfället....
![]()
Men se där, så trevligt!Japp, haksläpp och saliv-rinn även här som novis. F.ö. tror jag att jag faktiskt vid tillfälle fotat en viss Hugger Orange Camaro, tydligen tillhörandes Teg..
Om jag minns rätt kan det ha varit på f.d Mimerskolans (kommer aldrig ihåg vad den byggnaden kallas nuförtiden) parkering bland en massa andra fina jänkare för en del år sen. Själv är jag Haga-bo.Men se där, så trevligt!
Vem är hemliga Arne då?![]()
Trevligt! Där kommer jag inte ihåg att jag stått någongång däremot men man glömmer så lätt nu för tiden....Om jag minns rätt kan det ha varit på f.d Mimerskolans (kommer aldrig ihåg vad den byggnaden kallas nuförtiden) parkering bland en massa andra fina jänkare för en del år sen. Själv är jag Haga-bo.![]()
Extremt mycket mer troligt där faktiskt....Kan också vara mitt minne som sviktar, kanske var det Nolia/Wheels el. dyl.
V
Där måste du ha blivit bra lurad va?
Vicket skräp![]()
![]()
Oj, så fin! Grym färg på urtavlan. Vad är det för referens och år på den?