Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle behöva lämna in. Hoppas kunna lära mig göra enklare grejer i framtiden. Känns som en lagom pysslig gubbhobby som får plats på få kvadratmetrar. Det kommer aldrig bli någon urmakare av mig men i exempel det här fallet vore det skoj att kunna göra en del själv. Det är inget fel på den vad jag vet. Behöver nog bara nya oljor och nytt plexi. Det känns som det borde vara inom min potential att göra sådant själv och lämna bort knepigare jobb.Servar du själv eller lämnar in?
Ett litet klipp på alarmfunktionen:Heuer Alarm
![]()
Nä, jag ropade hem klockan online men tog en promenad förbi Kaplans och plockade upp den. Grattis. Fin men ommålad va?
Svårt att avgöra från bilden tycker jag. Lägg gärna upp lite bilder när du fått hem den.Ja det stod så i informationen men isåfall måste det ha varit en tid tillbaka. Jag tycker tavlan trots allt ser i ok patinerat skick. En andra period av patina?
Man får heller inte glömma att man sålt en och annan klocka för skit och ingenting som kostar en hjärttransplantation att köpa tillbaka!Så är det kanske...
Skämt åsido. Fördelen med att ha varit intresserad ett tag är att man kunde hitta grymma ex utan att sälja båda njurarna...
Onödigt bra!Svart även i dag.
![]()
Klockan är bättre än du är dålig...Erkänner utan omsvep. Sedan jag plockade ut min frus DJ från servicen har hon av någon outgrundlig anledning inte fått den från mig. Det har gått tre veckor nu sedan att den kom hem. ÄR jag en dålig människa... eller...
![]()
Lånevovve eller egen?Tissotmorgon! ...med hund.
![]()
Tackar för det fina omdömet! Är själv riktigt nöjd med dennaOnödigt bra!![]()
Dotterns, så typ lånehund.Lånevovve eller egen?
Hej. Tack så mycket. Det är en 76100, tillverkad 1984, eller däromkring iaf.Otroligt fin bild. Ref på klockan och tillverkningsår?