Ja just det! Jag vill ha ett slitet kanvas, svart kanske?Synd, annars är ju Tropic givet. Jag har kört cordura till min. Funkar fint. Kanske något att testa som alternativ till länk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja just det! Jag vill ha ett slitet kanvas, svart kanske?Synd, annars är ju Tropic givet. Jag har kört cordura till min. Funkar fint. Kanske något att testa som alternativ till länk.
Skulle passat fint. Tror även att ett sandfärgat hade gjort sig bra mot index.Ja just det! Jag vill ha ett slitet kanvas, svart kanske?
Men innan måste någon ha använt den dagligen i decennier. Långt och hårt liv, en hantverkarklocka kanske.en övergiven stackare.
![]()
2003 ser man inte varje dag, stenhård!
Sitter snyggt på digSenaste nytillskottet! En Gruen Precision 770R med ett Valjoux 7730 (mitt första). Väldigt trevlig rostfri boett och fin tavla. Tack @oggtrean för bra affär!
![]()
Tack, en grym beater2003 ser man inte varje dag, stenhård!
Blev en kvällshandling idag med lite modernare ur på handleden.
![]()
Nice ju! Aldrig hört talas om denna tillverkare tidigare