• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Trevlig helg!

BC4C4651-A3C1-4EBB-BC1E-C46474831DB2.jpeg

Danke schön, inte min kopp av te egentligen men mina ögon drogs som magneter till den, vansinnigt läcker. Är tavlan guld?
Den är rätt speciell, kan vara min osmakligaste klocka. Fast egentligen vet jag inte varför den är osmaklig, lite ambivalent där. Jag tror tavlan är i vitguld, täckt med diamanter. Blänker bra i solen kan jag lova. Ändå sjuk lyx för 15' kr. Väldigt kul.

Den är rätt speciell, kan vara min osmakligaste klocka. Fast egentligen vet jag inte varför den är osmaklig, lite ambivalent där. Jag tror tavlan är i vitguld, täckt med diamanter. Blänker bra i solen kan jag lova. Ändå sjuk lyx för 15' kr. Väldigt kul.
Är boett och länk i guld?

Kan och kan... Bestämde mig bara för att göra det då de gör mig glad.
Helt rätt! Vi har väl detta galna intresse för att det gör oss glada? Sedan är jag lite feg ibland. Ska ju bära klockorna också och hade inte klarat att ha en sådan utanför hemmet :)
Däremot söker jag mer och mer udda saker och hoppas ju snart ha en Seamaster Recife tex. Ngt gulguld känns också viktigt på sikt...

Tillbaka
Topp