Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
P.I.M.P.
Är verkligen en discoklocka. Det på bordet är en Cartier, men den på armen är en Lucien PiccardP.I.M.P.
Måste bara fråga vad det är för något? Tippar på Cartier men är säkerligen ute och cyklar, helt galen tavla alltså
Danke schön, inte min kopp av te egentligen men mina ögon drogs som magneter till den, vansinnigt läcker. Är tavlan guld?Är verkligen en discoklocka. Det på bordet är en Cartier, men den på armen är en Lucien Piccard
Den är rätt speciell, kan vara min osmakligaste klocka. Fast egentligen vet jag inte varför den är osmaklig, lite ambivalent där. Jag tror tavlan är i vitguld, täckt med diamanter. Blänker bra i solen kan jag lova. Ändå sjuk lyx för 15' kr. Väldigt kul.Danke schön, inte min kopp av te egentligen men mina ögon drogs som magneter till den, vansinnigt läcker. Är tavlan guld?
Är boett och länk i guld?Den är rätt speciell, kan vara min osmakligaste klocka. Fast egentligen vet jag inte varför den är osmaklig, lite ambivalent där. Jag tror tavlan är i vitguld, täckt med diamanter. Blänker bra i solen kan jag lova. Ändå sjuk lyx för 15' kr. Väldigt kul.
YesÄr boett och länk i guld?
Helt klart mycket bling för 15k, hur mycket guldvikt är det tro?
Kommer inte ihåg exakt, såldes på pantbank för deras guldpris.Helt klart mycket bling för 15k, hur mycket guldvikt är det tro?
Mer lollipop åt folket!Horisontalläge efter att ha grävt ner kabel.
![]()
Så sjuk! Avundas dig som kan bära sånt
Kan och kan... Bestämde mig bara för att göra det då de gör mig glad.Så sjuk! Avundas dig som kan bära sånt![]()
Helt rätt!Kan och kan... Bestämde mig bara för att göra det då de gör mig glad.
Den klockan är grym, hur stor är den?![]()
I väntan på att jag hittar något vettigt band som passar till denna så fick det bli ett av de jag hade hemma, tyvärr för brett men gillar nog färgen.
Helt rätt! Vi har väl detta galna intresse för att det gör oss glada? Sedan är jag lite feg ibland. Ska ju bära klockorna också och hade inte klarat att ha en sådan utanför hemmetKan och kan... Bestämde mig bara för att göra det då de gör mig glad.
Du får börja lite lätt som mig, dvs först med bara boett i gulguld. Nu ett år senare har jag börjat spana lite efter något med länk.Ngt gulguld känns också viktigt på sikt...
Ja kanske. Men också gött med länk. Min DD sitter på ofta. Dock har jag nog inte råd med två guldklockor på länk...Du får börja lite lätt som mig, dvs först med bara boett i gulguld. Nu ett år senare har jag börjat spana lite efter något med länk.
30mm har jag för migDen klockan är grym, hur stor är den?![]()
Absolut, väldigt fin! Men lite annan sak att bära upp en med gulguld än med vitt. Jag spanar mot dem som kostar strax ovan skrotvärdet så behöver inte alltid bli så dyrt.Ja kanske. Men också gött med länk. Min DD sitter på ofta. Dock har jag nog inte råd med två guldklockor på länk...![]()
![]()
Såklart! Menande mer att det var skön känsla med länk. Har också funderat i banorna kring skrotvärde.Absolut, väldigt fin! Men lite annan sak att bära upp en med gulguld än med vitt. Jag spanar mot dem som kostar strax ovan skrotvärdet så behöver inte alltid bli så dyrt.