Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin! En av de två bästa DS-visarna imo!Söndag=DS.
![]()
Har bara en tvåvisare än så länge, som dessutom är nyinförskaffad, men spontant så gillar jag konceptet. Rofyllt!Kört tvåvisarvecka. Sista klockan på menyn är den bästa!
![]()
Tack! Håller med dig. Och blir ännu bättre med en riktig länkFin! En av de två bästa DS-visarna imo!
Fin och rejält patinerad 2639/ eller 2937:a? Tror den gör sig än bättre på något mer tidsenligt band
Tack ! den är väldigt fin verkligen.. Det kan jag hålla med om angående bandet. Plockade precis av originalbandet för att testa detta. Kul att experimentera lite tänker jagFin och rejält patinerad 2639/ eller 2937:a? Tror den gör sig än bättre på något mer tidsenligt band![]()
Gudars!Blir sönderstekt på balkongen, enbart för att kunna ta den här bilden.
![]()
Den är riktigt fin, blir maffig med rejält kupat och tjockt glas med!Gudars!
Kan vara en av dom vackraste DS jag sett!![]()
+36mm? Ser lite rejälare ut. Fin!
+36 mm. Cal 852+36mm? Ser lite rejälare ut. Fin!![]()