Japp! Riktigt udda customjobb, men jag gillar det.Haha is i ett bandhorn? Väldigt udda men kul![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp! Riktigt udda customjobb, men jag gillar det.Haha is i ett bandhorn? Väldigt udda men kul![]()
Jäklar så snygg! Det finns uppenbarligen hål i min Zenith-samling![]()
Jasså, grattis till studenten @Hugger69 ....Idag kör vi studenten...
![]()
....kan bli klockbyte under dagen!![]()
Lite is är aldrig felJapp! Riktigt udda customjobb, men jag gillar det.
Rado länk elr?Sonorous på flat link
![]()
![]()
För jäkla bra!Tissot Tisdag
![]()
Jajemän, blev less för att säljaren påstod att länken var 18mm fast den egentligen är 17mm. Han ville heller inte returnera eller lösa det på något sätt utan hävdar prompt att 17mm länkar ska sitta på 18mm klockor och att alla vintageklockor på länk har en glipa på 1mm.Rado länk elr?![]()
Haha...tack!Jasså, grattis till studenten @Hugger69 ....![]()
AjdåJajemän, blev less för att säljaren påstod att länken var 18mm fast den egentligen är 17mm. Han ville heller inte returnera eller lösa det på något sätt utan hävdar prompt att 17mm länkar ska sitta på 18mm klockor och att alla vintageklockor på länk har en glipa på 1mm.
Men lite plåster på såren blev det när jag insåg att jag hade en klocka med 17mm bredd
![]()
Ja om du skulle ha den till en 18mm klocka var det nog tur att du missade denAjdåva andra på den så kanske skönt nu att jag inte plockade hem den då
Satt som en smäck på tissot iaf![]()
Ja va ju det som stod i annonsen trots alltJa om du skulle ha den till en 18mm klocka var det nog tur att du missade den![]()
Klart en av favoriternaFör jäkla bra!
Tack för fler fina bilder!
Tack! En riktig all-time favorit i min modesta samling. Men i ärlighetens namn har väl de flesta samlingar uppenbara hål
![]()
![]()
![]()
Vad är det för ref? Kan försöka slå upp artikelnummer på originalglaset så det blir lättare att hitta.Sådana här fasetterade glas är ju kul! Synd att detta är ap-slitet. Kan man hitta nya sådana?
![]()