Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt cool, men vad är det för nåt ?
Tack, ja den är riktigt kul! Tror det var något Chopardfamiljen körde i Frankrike på 70-talet, men kan ha fel...Riktigt cool, men vad är det för nåt ?
Saknar min..
Recife-abstinens, inte lätt. Bytte dock till något lite mer ädelt precis, måste jobba in en styv alligator.Saknar min..
Men urisen krävde att få fixa pluppen när han fick "feeling" så kan nog dröja...![]()
Visa! Kör också ädelt idag. Köper nog nytt isat idag också. Tack för tips! Återkommer när jag vet om det blirRecife-abstinens, inte lätt. Bytte dock till något lite mer ädelt precis, måste jobba in en styv alligator.
Vanlig och vanlig...
Nja, den är för ny (Pasha). Vilket iofs nästan Recife är med. Min Recife har också en orange visare, bara väldigt blekt.Visa! Kör också ädelt idag. Köper nog nytt isat idag också. Tack för tips! Återkommer när jag vet om det blir
![]()
Vanlig och vanlig...
Sugen på en sådan också!
Vi har varsin. Min har orange visare men saknade lume på index 2 vilket fixas nu![]()
Ok.Nja, den är för ny (Pasha). Vilket iofs nästan Recife är med. Min Recife har också en orange visare, bara väldigt blekt.
Å nu snackar vi sommar. Apelsinsorbet. Härlig!Klumpen
![]()