Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför finns det så många snygga gamla vintageklockor? Det är inte bra för min ekonomi, men kul är det iallafall
Riktigt fin!Äntligen, min älsklingsklocka tillbaka från rehab.
Tackar!Riktigt fin!
Verkligen funky! Och vilket fint skick!Tyckte jag hörde Funky Friday...
Heuer Carrera
Underbar kombo och jag gillar att du vågat ha färg på bandet, vilken eye catcher!
Yupp, that´s me!Var det nån som sa funky?!
Trevlig helg!
Yupp x2!Tyckte jag hörde Funky Friday...
Heuer Carrera
Tack!Yupp, that´s me!
Cool klocka!
Vart kommer banden ifrån? Måste också skaffa något liknande.Underbar kombo och jag gillar att du vågat ha färg på bandet, vilken eye catcher!
....och visst verkar våra band komma från samma leverantör va...men det kanske var du som tipsade mig?
Köpte mitt Cordura från Strapped.se. Gratis frakt, snabb leverans och väldigt fint band!Vart kommer banden ifrån? Måste också skaffa något liknande.
Tack för info. Ännu en klocka tillagd på "villhöver-listan"
Tackar! Det är en Super Sub-Sea ref. A3635 från c:a 1969 med cal. 2542PC. 40mm exkl kronor och 20mm luggmått. Sitter på original Zenithlänk från Gay Freres. Det är faktiskt en riktig favorit hos mig. Ägt den sedan 2014. Lär bli kvar under överskådlig tid. Gammal vinterbild bjuds det på då jag kör annat idag
Snygg! Ser inte om det är 2383 eller 2400?
Stormar mot helgen.
Ha en trevlig sådan!